Organizace a řízení skladu

Práce ve skladu a jeho řízení je náročná profese. Klade na skladníky a vedoucí skladu požadavky a požaduje po nich standardní znalosti a dovednosti využitelné ve všech skladech.

Důležitou součástí práce ve skladu je nejen organizace, řízení a výkon skladových činností, ale i interní komunikace s dalšími útvary, které práci skladu předcházejí či na ni navazují.

Kurz je druhým modulem Akademie skladové logistiky a lze ho absolvovat v rámci cyklu i jako samostatný kurz.

Cíle

  • Seznámíte se s osvědčenými postupy pro vedení a řízení provozu skladu.
  • Naučíte se pracovat s riziky a sledovat efektivitu a nákladu skladu.
  • Osvojit si znalosti a dovednosti nezbytné pro skladníka či vedoucího skladu.

Obsah

  • Osobnostní předpoklady pracovníka skladu.
  • Funkce skladu v závislosti na začlenění útvaru ve firmě.
  • Řízení skladu a jeho organizace. Organizační schéma.
  • Měření výkonu skladu a jak tyto informace využívat.
  • Optimální layout/uspořádání skladu. Skladovací strategie.
  • Řízený sklad (WMS).
  • Řízení rizik a bezpečnost práce ve skladu.
  • Interní komunikace skladu s ostatními útvary firmy.
  • Náklady na skladování, outsourcing skladu.
  • Inventarizace skladu dokladová i fyzická.

Určeno pro

Pracovníky skladů, vedoucí skladů, nákupčí, vedoucí nákupních útvarů a další profese ve firmě, které spolupracují se sklady.

Termín a místo konání

17. dubna 2019, Praha.

Cena

Cena kurzu je 4200,- bez DPH. Pořadatel je plátce DPH.

Při účasti na celém cyklu 3 kurzů platí speciální cena - viz kurz Akademie skladové logistiky.

Co obsahuje cena kurzů

Cena kurzu obsahuje:

Kvalitní vzdělání v daném tématu a odborníkem z praxe.

Materiály, které dostanete na kurzu.

Po skončení kurzu pro Vás zpracujeme výstupy naší společné práce, které Vám zašleme e-mailem.

Neomezené množství chutné vody, kávy, čaje během celého dne.

Občerstvení a oběd na nabrání sil pro další práci.

Budete-li chtít stvrdit absolvování vzdělání, připravíme pro Vás certifikát.

Lektor

Ing. Kateřina Kristýnová, lektorka s vlastní dlouholetou úspěšnou praxí v oboru.

Místo konání kurzů

Kurzy se konají na adrese Klimentská 50, Praha v příjemně útulném prostředí společnosti Pronájem Klimentská.

Dopravní spojení je uvedeno na stránkách www.pronajemklimentska.cz

Harmonogram konání kurzů

Kurzy začínají v 9:00 a končí v 16:00. Příchod do školící místnosti je možný 30 minut před zahájením a nutný do 30 minut po skončení kurzu.

Jak se na kurzy přihlásit

Pro registraci využijte prosím registrační formulář na konci popisu kurzu v katalogu kurzů na adrese www.amplio.cz . Registrace lze provést i e-mailem nebo telefonicky na níže uvedených kontaktech.

Po provedení registrace obdržíte zálohovou fakturu se splatností před zahájením kurzu.

 V případě, že pro Vaše rozhodnutí o účasti potřebujete podrobnější informace o programu, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Pořadatel kurzu

Pořadatelem kurzů je společnost Amplio, s.r.o.,

Adresa sídla: Mešno č.ev. 21, 33843 Mešno.

IČO 06991025, DIČ CZ06991025.

Společnost je plátcem DPH.

Jednatel společnosti a kontaktní osoba Ing. Karel Otýs.

Kontakty

Kontaktní osoba ing. Karel Otýs

Tel.: 602447905

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

web: www.amplio.cz

Podrobnosti k události

Datum konání 17-04-2019 9:00
Konec 17-04-2019 16:00
Kapacita 10
Termín 17-04-2019
Cena pro jednotlivce 4 200 Kč
Místo konání Pronájem Klimentská
  • Mešno č.ev. 21, 338 43 Mešno, T.: +420 602 447 905, E.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    IČ: 06991025, DIČ: CZ06991025

    ochrana osobních údajů
    obchodní podmínky

novinky e-mailem

Zadejte svoje jméno a e-mail a těšte se na pravidelnou dávku rad, tipů a doporučení pro Váš úspěšnější nákup a obchod.

captcha 

Sociální sítě

Zde brzy najdete odkazy stránek na Facebooku a LinkedIn. Právě je připravujeme.

icon facebook icon linkedin